Obchodní podmínky marketingové společnosti pro zprostředkování influencerů
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi marketingovou společností (dále jen "Poskytovatel") a obchodními společnostmi (dále jen "Klient"), které využívají služby Poskytovatele k zajištění influencer marketingu.
1.2 Poskytovatel nabízí zprostředkování influencerů pro reklamní kampaně a marketingovou komunikaci Klienta.
2. Služby Poskytovatele
2.1 Poskytovatel se zavazuje zajistit vhodné influencery pro propagaci produktů a služeb Klienta na sociálních sítích.
2.2 Poskytovatel zajišťuje strategii kampaně, plánování obsahu a koordinaci spolupráce mezi influencerem a Klientem.
2.3 Veškeré služby influencerů jsou realizovány na základě schválení Klienta před zahájením kampaně.
3. Povinnosti Klienta
3.1 Klient je povinen poskytnout veškeré relevantní informace o produktu/službě, které mají být propagovány.
3.2 Klient odpovídá za zákonnost propagovaného produktu/služby a případné právní aspekty reklamy.
3.3 Klient se zavazuje uhradit veškeré poplatky za služby dle sjednaných podmínek.
4. Povinnosti influencera
4.1 Influencer se zavazuje propagovat produkt/službu dle smluveného rozsahu a v souladu se strategií kampaně.
4.2 Influencer je povinen uvádět reklamní spolupráci transparentně v souladu s platnými zákony a pravidly platformy.
4.3 Influencer nesmí bez souhlasu Klienta propagovat konkurenční značky po dobu kampaně.
5. Platební podmínky
5.1 Ceny služeb Poskytovatele se stanovují individuálně na základě rozsahu kampaně a zvolených influencerů.
5.2 Platba za služby probíhá dle předem sjednané fakturace, se splatností do 14 dnů od vystavení.
5.3 V případě nedodržení platební lhůty může Poskytovatel pozastavit poskytování služeb.
6. Ochrana osobních údajů a GDPR
6.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje Klienta a influencerů v souladu s Nařízením EU 2016/679 (GDPR).
6.2 Poskytovatel garantuje, že veškeré osobní údaje jsou využívány pouze k účelům stanoveným smlouvou a nejsou poskytovány třetím stranám bez souhlasu subjektu údajů. 6.3 Subjekty údajů mají právo na přístup, opravu, omezení zpracování, výmaz osobních údajů a vznesení námitky proti jejich zpracování.
6.4 Poskytovatel zajistí, že všechny osobní údaje jsou chráněny odpovídajícími bezpečnostními opatřeními proti neoprávněnému přístupu či zneužití.
6.5 Klient a influencer souhlasí se zpracováním svých osobních údajů pro účely realizace marketingové kampaně.
7. Mlčenlivost a ochrana informací
7.1 Všechny strany se zavazují k mlčenlivosti ohledně obchodních, marketingových a strategických informací po dobu i po ukončení spolupráce.
7.2 Influencer ani Klient nesmí zveřejnit důvěrné informace o kampani bez předchozího souhlasu Poskytovatele.
8. Ukončení spolupráce
8.1 Každá strana může ukončit spolupráci písemným oznámením nejméně 30 dní před požadovaným datem ukončení.
8.2 V případě porušení podmínek může Poskytovatel jednostranně ukončit spolupráci bez nároku Klienta na vrácení již uhrazených částek.
9. Závěrečná ustanovení
9.1 Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost ke dni podpisu smlouvy mezi Poskytovatelem a Klientem.
9.2 Všechny spory mezi stranami budou řešeny primárně smírnou cestou, případně dle platného právního řádu.
10. Odpovědnost a omezení odpovědnosti
10.1 Poskytovatel nenese odpovědnost za výsledky kampaně, které závisí na aktivitě influencera a reakcích publika.
10.2 Poskytovatel nenese odpovědnost za jakékoli škody způsobené nesprávným použitím produktu/služby ze strany influencera či třetích stran.
10.3 Klient souhlasí s tím, že influencer je samostatně působící subjekt a jeho názory jsou nezávislé.
11. Storno podmínky a reklamace
11.1 Klient může zrušit objednanou službu před zahájením kampaně, avšak může být účtován storno poplatek podle dohody.
11.2 V případě nespokojenosti se službou může Klient vznést reklamaci, která bude individuálně posouzena.
11.3 Reklamace musí být podána písemně do 14 dnů od ukončení kampaně.
12. Práva duševního vlastnictví
12.1 Veškerý obsah vytvořený influencerem v rámci kampaně je duševním vlastnictvím influencera, pokud není písemně sjednáno jinak.
12.2 Poskytovatel a Klient mohou obsah používat v marketingových materiálech pouze se souhlasem influencera.
12.3 Klient nesmí bez písemného souhlasu upravovat nebo reprodukovat obsah mimo původní účel kampaně.
13. Změny podmínek
13.1 Poskytovatel si vyhrazuje právo na změny obchodních podmínek. Klient bude o změnách informován nejméně 30 dní před jejich účinností.
14. Řešení sporů
14.1 Veškeré spory se řeší primárně smírnou cestou.
14.2 Pokud dohoda není možná, spor bude řešen podle platných zákonů v místě sídla Poskytovatele.